vrijdag 21 oktober 2011

Verrassing en creativiteit van DD

Op creatief gebied van mij heb ik deze week niet zoveel te melden, wel een leuk artikel over de sport die mijn dochter uit oefend en haar creatieve uitspattingen 

Van de week sloeg ik de krant open en mijn verbazing was groot toen ik mijn dochter op de foto zag.
Ze had niets gezegt omdat ze niet wist wanneer dat in de krant zou komen en ook niet of de foto geplaatst zou worden.
                                                 
 Dit wordt misschien wel een  nieuwe rage in de polder

Ze zit op een sport "paalfitness' die voor heel veel mensen een raar beeld geven, ik had het ook toen ze er op wilde.maar je kan je volwassen kinderen nou eenmaal niet tegen houden. Ik zag al snel in  dat het  dus echt een kracht sport is en dat zij er erg veel plezier aan beleefd en ik vind het nog mooi om te zien ook.

Ze zijn zich volop aan het voor bereiden op de wedstrijden van 18 december in Eindhoven.


Ook is ze heel creatief maar dan op een heel ander vlak een paar ideetjes die zij maakt soms ook in opdracht van..
    

 

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je dochter zo creatief is. Mooie schilderijtjes Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk Annie
    de schilderijtjes van je dochter . je had het wel verteld maar nu zie ik ze ook. en ja paal- fitness we kunnen ons ook op geven hoor! hihihi
    christine

    BeantwoordenVerwijderen