zondag 26 februari 2012

Tijd en puf, wie heeft er wat voor mij!!

Zo dat is weer lang geleden dat ik hier wat geschreven heb, het wordt dus weer tijd.
Met mijzelf afgesproken dat ik minstens 1 X per maand iets moet schrijven anders kan ik er beter mee stoppen.
Deze maand was ook weer een drukke maand, begin deze maand had was ik zelf jarig niet dat ik er zoveel aan gedaan heb maar je krijgt toch wat visite maar ook afmeldingen door de hevige sneeuwval hier in de polder. Moest 's morgens eerst even bij sanquin bloed doneren en toen ik daar klaar was begon de pret van de sneeuwbui. Het leverd altijd weer mooie plaatjes.
En er waren verjaardagen van fam. en kennissen waar we naar toe moesten, niet dat dat erg is het is altijd wel gezellig zo met elkaar.


En veel heel veel gewerkt alleen deze week al het dubbele gewerkt van wat ik normaal werk ook veel 's avonds en dan niet zoveel puf om nog wat aan het handwerken te doen. Wel ben ik uiteraard bij de handwerkbeurs geweest met Gina en Christina altijd weer heel gezellig, je moet sterk in je schoenen staan om daar niets te kopen maar ik heb het netjes gehouden. Ik heb lapjes gekocht voor mijn Varia-Hex en een leuk patroontje van kleine kippetjes voor straks met de Pasen.



Ik ben met de 10de rij bezig van de Varia-Hex, de SBS ligt even te rusten, aankomende week is het vast iets rustiger en probeer ik het weer op te pakken.

Nu ga ik nog even aan de handwerk en over een uurtje weer naar het werk.

Lieve quiltgroet Annie

3 opmerkingen:

  1. Hoi,
    je hebt weer leuke stofjes voor je varia-hex verzameld. Je hebt je inderdaad goed gehouden op de handwerkbeurs, terwijl er zoveel leuks te zien is. We leren het nog wel,haha

    groetjes Dini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je je weer meldt. Het handwerken zal toch altijd blijven trekken. Maar ja, het werk is natuurlijk ook belangrijk.
    Succes met beide.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook ik vondt het heerlijk om samen met jou en Gina naar de beurs tegaan . jammer genoeg kan ik me niet zo goed beheersen.
    maar jouw lapjes komen erg mooi uit bij je hexen quilt. en hij wordt zo erg mooi !

    christine

    BeantwoordenVerwijderen