dinsdag 29 november 2011

Even iets anders

Ik zie dat het weer tijd wordt om hier weer even wat neer te zetten, niet dat ik nu zoveel heb te melden.
Ik ben gister begonnen met het breien van een ronde sjaal, bollestjes garen gekocht bij de Wibra en als ik het zo bekijk heb ik maar 2 bolletjes nodig, kosten totaal dan €3,00    Het patroon heb ik bij   haar gevonden, het schiet lekker op want het wordt gebreid met pen 7
Hij wordt ongeveer 2 mtr. en dan worden de uiteinden  aan elkaar genaaid.

Verder krijg ik het v/d week erg druk, ik wordt namelijk bij mijn 2de job(als invaller) ingewerkt, dus deze week nog 3 extra dagen aan het werk heb er erg veel zin in.

Ga gauw nog wat huishoudelijke klusjes verrichten want daar krijg ik deze week geen tijd meer voor.
Fijne dag allemaal,
Groetjes

Annie

6 opmerkingen:

  1. he een nieuw logje .

    leuk joh die sjaal heb hem ook opgeslagen ben nu met een sjaal voor Ton bezig hihi een zwarte ben bijna op de helft!

    enne heel veel succes donderdag bij je nieuwe job.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een leuke sjaal. En heel veel succes met je nieuwe job. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke steek gebruik je voor de sjaal en de kleurtjes zijn ook mooi.
    Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annie
    Leuke kleuren voor je sjaal, mijn buurvrouw heeft er een voor mij gebreid, een paarse , heerlijk warm.
    Succes donderdag
    Groetjes
    Gina

    BeantwoordenVerwijderen