zondag 13 mei 2012

Wat een heerlijke week

Zou het niet erg vinden om vaker zulke weken te hebben, afgelopen woensdag met een paar oudcollega's naar de Libellebeurs geweest, het was een zeer geslaagde en gezellige dag hoewel het met akelige regen buien begon hebben we toch nog heerlijk weer gehad.

Het plein waar je even kon gaan zitten.




Verder moest er deze week ook nog gewerkt worden maar gister was ook een dag om door een ringetje te halen.
Met mijn verjaardag had ik van mijn zoons Rocco en Elroy een musical-bon gekregen en daar hebben we gister gebruik van gemaakt en zijn naar de musical "Wicked" geweest samen met dochter Marjory en met schoonzus Henny en haar dochter Marlou. Het was een prachtige musical, we hebben er erg van genoten.
Marlou en Marjory samen met  "ja hoe heet zo'n man eigenlijk"



Als je zo'n eind moet rijden wil je natuurlijk ook even lekker uitwaaien aan het strand dus waren we mooi optijd van huis gegaan om eerst even van het strand te genieten en voor de musical een hapje te gaan eten.




It's me met op de achtergrond de pier van Scheveningen

Ons diner bij de Mac de frietjes zijn er zo lekker.
Maar voordat we de reis maakten naar Scheveningen werd ik nog blij verrast met een bloemetje. Het was de dag van de zorg en alle medewerkers van de zorggroep kregen een bloemetje.
Mijn dag kon niet meer stuk.

Dit keer geen handwerkitems maar denk dat jullie dat wel zullen begrijpen na zo'n week :-)

Allemaal een fijne zon/moederdag
Lieve groet



Annie







9 opmerkingen:

  1. Annie wat zal jij genoten hebben bij wicked . en een dagje libellebeurs .
    fijn dat het zulk mooi weer was .

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annie
    Dat is inderdaad genieten.
    Wij gaan a.s. vrijadag naar Wicked, heb er zin in , natuurlijk ook eerst
    uitwaaien en dan uit eten.
    Groeten
    Gina

    BeantwoordenVerwijderen