vrijdag 6 april 2012

Pasen


 
Gister eerst maar weer even een paar paasstukjes gemaakt 1 in het paasei wat ik van papiermachee gemaakt heb en de ander op een boomschors waar ik de vorige keer ook een stukje op gemaakt heb, dit keer heb ik ranonkels en tulpen gebruikt.

Gisteravond een gezellig etentje gehad als afscheid van een paar collega's, We zullen ze missen.
Vanmorgen zoon Rocco uitgezwaaid hij gaat met nog 2 vrienden het paasweekend al toerend op zijn motor door brengen in Engeland. Hoop voor ze dat het weer een beetje meezit. 
's Avonds lekker bezig geweest met wat handwerken voor zover dat mogelijk was, volgende keer zal ik daar weer wat foto's  van plaatsen. Verder moet ik het hele weekend werken en zal ik nu gauw wat boodschappen in huis halen. Rest mij jullie hele fijne paasdagen toe te wensen.

lieve paasgroet,



Annie

2 opmerkingen:

  1. Mooi zijn de Paasstukken geworden. Fijne dagen gewenst.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn super mooi geworden je ei is erg leuk joh. en wat spannend Rocco op stap metde motor in engeland .. fijne dagen en werkse! christine

    BeantwoordenVerwijderen