dinsdag 10 januari 2012

Brrrrr.

Ijssculpturen Zwolle
Ja als het dan niet winter wil worden hier in Nederland, moeten we zelf maar even de kou opzoeken.
Gister samen met mijn dochter in Zwolle geweest om de ijssculpturen te bekijken, tjonge, tjonge wat is dat knap dat je uit een blok ijs zoiets moois kan creëren. 
Het was er -8 graden, we waren lekker ingepakt, soms was het even moeilijk om een foto te maken met handschoenen aan.maar het is gelukt.




Straks gezellig naar de BEE bij Christine , het is al weer even geleden dat we bij elkaar zijn geweest.

En van middag ga ik met mijn vroegere collega's gezellig borrelen nog op het nieuwe jaar, deze dag wordt dus één en al gezelligheid.





Fijne dag , gr. Annie

1 opmerking:

  1. prachtig gezicht Annie die sculptuur schrijf je dat zo? en ja het was weer gezellig vanmorgen .

    ik ga zo weer een rand aan mijn fwq zetten. dan hoop ik hem morgen te gaan dubbelen.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen